Odgłosy nocy z 11-go na 12 sierpnia 2018 roku.

Obudzony po zachodzie słońca już, szeroko otwieram okiennice. Nie pamiętam już nawet popołudniowych snów, ale wiem, że były niespokojne, ale czy warto na to zwracać uwagę ? Mamy piękną gwiaździstą noc nad nami. Nów księżyca był niewidoczny, a od jutra rana księżyc wschodzi w znak Panny. Powietrze chłodne, rześkie, nocne, przepowiadacze pogody spełnili dobrze swą powinność.
Mam ochotę na spacer, taki pod gwiazdami. Dawno nie spacerowałem nocą ! Ale skończy się to tylko wyrzuceniem śmieci nad ranem. Jutrzejszy dzień już bez burz, plus dwadzieścia pięć stopni, chmury piętra wysokiego. A ja właśnie wróciłem z balkonu, gdzie śledzić można było na "żywo" między innymi samolot z Prisztiny do Oslo i z Hiszpanii do Moskwy. Tak, my Istoty Nocy mamy święty spokój. Szabas upłynął spokojnie. Cały czas walczę z nałogiem nikotynowym. A to elektronik, a to zwykły "śmierdziuch". Nikotynowy facet ze mnie. Uwielbiam papierosy i kawę. Teraz już tylko słucham odgłosów nocy. Osiedle Lessowe - niezwykle spokojne. Dobrej Nocy, Istoty Nocy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...