Zachód Słońca.

Zachodzi Lampka Szabasowa w znaku Barana. Nad sąsiednią miejscowością. Na kościach przodków zbudowano moje osiedle. Tam - gdzie zachodzi Słonko, również jest olbrzymi cmentarz. Tam teraz rządzą archeolodzy. Kraj Lessów kryje wiele zagadek. Zachody Lampki Szabasowej są niezwykle energetyczne i dodają takich sił, jak obserwacja wschodów i zachodów księżyca.MY, Ludzie Nocy i Ludzie Wiary często w takich momentach widzimy eklipsę. Ja jestem krótkowidzem, lecz wzrok mam mocny. Przywiązuję się do pamiątek, mam sentyment do starych ubrań , biżuterii, notatek ze studiów i Liceum, kalendarzy nauczyciela - wtedy - gdy pracowałem jako belfer. Często spotykamy zadziwiające zakrzywienia czasoprzestrzeni. Chroni nas Niebo Nocne.
"Żyję pod osłoną Nieba, więc nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło" - pamiątka od Przyjaciółki ze Szpitala Rydygiera.
Zanim tam trafiłem, w październiku 2017 roku, po jednej nieprzespanej Nocy, przespałem trzy dni. Włączając komputer - doznałem szoku. Co niektórzy Ludzie nie powinni się spotkać na swej drodze. Co niektórzy ludzie - tak - spotykają się na swych drogach. Ludzie Wiary patrzą w Niebo, Ci niewierzący patrzą w ziemię pod stopami.Można się "namierzyć" po jednej gwieździe, nie znając nawet nazwy konstelacji.
Noc Nadeszła. Program astrologiczny pokazuje nad moim Miastem , że Lampka Szabasowa jest już pod widnokręgiem. Księżyc dopiero góruje, jest w znaku Panny, jutro o 13.23 wzejdzie w znak pokojowej i ugodowej Wagi.Przebija się przez deszczowe chmury. Zawsze potrafi je rozproszyć.
A niebo w większości już zasnute chmurami. Od wschodu idzie życiodajny deszcz. Jest tuż tuż.
My, Ludzie Wiary, nie mieścimy się w jednej religii. Jest Płaska Ziemia, jest woda ponad firmamentem, jest Szeol głęboko pod ziemią.Fale radiowe nam pomagają. A poza tym, Ludzie Wiary tworzą swoiste, telepatyczne, podziemne Państwo.
Fragment Hymnu Anglikańskiego:
"Ale istnieje Inny Świat, słyszałem o nim dawno, jest w nim Król i są jego Żołnierze.
Trudno dostrzec tę Armię, trudno dostrzec jego Króla...".
Dla Ludzi Wiary noc trwa wiecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...