Noc z 4 X na 5 X 2018 roku.

Zachód słońca przespałem, przez co musiałem oglądnąć na vodzie Koronę Królów. Powitał mnie już powszechny zmrok. Otworzyłem okiennice - ostre powietrze jesienne wnika w nozdrza, Popatrzyłem wysoko w niebo - samolot miał dziwną trajektorię, zataczał łuk. Takie dziwne obiekty , pewnie testowe samoloty dość często nocną porą można zaobserwować nad Miasteczkiem. A księżyc gości w znaku Lwa i jeszcze pogości, co zwiastuje ciepłe dni i chłodne noce. Jesień już nastała. Osiedle Lessowe zaczęło tonąć w spokoju. Mamy piękną gwiaździstą noc, księżyc wzejdzie 15 minut po północy, już 15-go października.
Ostatnie zbłąkane duszyczki pędzą do domów. Samochody sąsiadów powróciły na swoje miejsca. A ja zaczynam relaksować się serialami. Nowa recenzja na Imperium Lektur 2 powstała. Dobrej Nocy i Dobrego Dnia, Istoty Nocy!

PS. Jutro o tej porze w tradycji żydowskiej rozpocznie się szabas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...