Odgłosy nocy z 28 sierpnia 2018 roku.

Przebudziłem się tuż przed północą. Z pokoju gościnnego zaobserwowałem Księżyc już po pełni, znajdujący się w znaku Ryb. Dziś o 18.35 przesunie się on do znaku Barana. "księżyc jest tu niespokojny z otoczeniem wiedzie wojny". Mamy piękną, gwiaździstą noc. Na osiedlu lessowym spokojnie. Mam dziś trochę bieganiny. Samochody transportowe przecinają ulice miasta, by zdążyć z towarem na szóstą. Wszystko tonie w spokoju. Druga kawa pospiesznie wypijana. Ważne, że te osiem godzin przesypiam. Nic na siłę, nic na siłę. O pięknie nocy można wiele pisać. Blogi funkcjonują, co mnie niezmiernie cieszy. Idzie chłód i mgła od Nowej rzeki. Cisza jak makiem zasiał. Słucham cichutko piosenek. Znów niewykonane ważne telefony - do tych ludzi ze szpitala, do rodziny, krewnych. Mam dziś bieganinę, od przed szóstą Kolporter, Stokrotka, Biblioteka. Chłód nocy wkracza do mego pokoju. Pospiesznie wypalam mentolowe papierosy. Dobrej Nocy Istoty Nocy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...