Odgłosy nadchodzącej nocy 2/3 października 2018 roku.

No, to dzień udało się przeżyć. Właśnie (18:15) zapadł zmrok. Nigdzie nie wychodziłem. Byłem tylko nad ranem wyrzucić śmieci, gdzie widziałem trzeci rzaz tego samego bezdomnego psa, który uciekł widząc mnie. Strażnik śmietnika ? Być może!
Okiennice zamknięte, ale zaraz wyściubię oko. Widziałem swoją Małgorzatę jak wracała w letniej kurtce z zakupów. Mieszka ona w przeciwległym blogu. Widziałem też samolot Doha - Copenhagen. Jest iście jesienne, ostre powietrze. Księżyc będzie widoczny, wzejdzie on o 23:09. Tabletki wzięte, a właściwie jedna. Jutro mam kontrolę. Zaraz będę oglądać Koronę Królów. I telefon - najważniejszy - do stryja po serialu. Słonko już zaszło, można zapalić śmierdziucha. W tradycji żydowskiej zmierzch oznacza nowy dzień. Samochody wracają na swoje miejsce, ale parking pustawy. Księżyc wzejdzie o 23:09, będzie go można obserwować cały czas, nów po niedzieli. Patrząc w niebo mamy tak: Rak - Księżyc, Lew - nic, Panna - nic Waga - Słońce i Merkury. 3 października ma być iście jesiennym dniem: mają być przelotne opady deszczu, silny wiatr i zmienne zachmurzenie. Póki co, mamy pięknie czyste rozgwieżdżone nocne niebo. I księżyc będzie w nocy widoczny.
To tyle. Aktualnie idę oglądać Koronę Królów, by potem na vod.tvp.pl oglądać zaległe odcinki.
Dobrej Nocy i Dobrego Dnia orfeus82 życzy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...