Odgłosy nocy z 30 sierpnia 2018 roku.

Znów przespałem zachód słońca, znów ważne telefony niewykonane. Za to obudziwszy się i otwarłszy okiennice widzę pięknie rozgwieżdżone niebo. W pokoju gościnnym powitał mnie Księżyc w znaku Barana, kiedy wyrzucałem śmieci też mi towarzyszył. Dziś dzień ma być flegmatyczny, pod wieczór co najwyżej miłe spotkania rodzinne. Od godzin wieczornych pogorszenie pogody - około 23 - ej nad moim Miasteczkiem ma przejść burza. Kawę ograniczyłem do jednej dziennie, z papierosami dzielnie walczę. Mógłbym pisać noce i dnie po swojemu. Najważniejsze, że dziś niebo czyste. Od czasu do czasu Ulicę Kolejową przecinają samochody dostawcze - jest to trasa wylotowa z miasta, którą mam okazję obserwować ze swoich okien. Przedwczoraj na zakupach tuz przed otwarciem sklepu słyszałem bicie kościelnej sygnaturki - z okien swojego pokoju "mam dźwiękowy zasięg" na 4 kościoły. Dobrej Nocy, Istoty Nocy. Czekajmy na burze, te już około 23-ej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...