Odgłosy nocy z 19-go na 20 - go września 2018 roku.

21:33. Okiennice na oścież otwarte. Papieros na balkonie wypalony. Zaobserwowałem Marsa w znaku Wodnika, do którego zbliża się rosnący księżyc.Księżyc pięknie świeci.Po północy wejdzie właśnie w znak Wodnika i utworzy koniunkcję z Marsem. Pogoda - dwa dni z pogodą śródziemnomorską, w sobotę rano upragnione ochłodzenie i zimny deszcz, co mi bardzo pasuje. Słychać ujadanie pieska. Na trasie wylotowej z miasta królują samochody transportowe. Mrok i cisza zalała Osiedle Lessowe. Dzieciarnia siedzi w domach. Jutro tylko Kolporter, co ciekawe zdążę wrócić do domu przed wschodem słońca, ale dzisiaj go sporo nałapałem na balkonie. Bardzo szybko się opalam, więc na słońce uważam. Do mojego pokoju wkroczyło chłodne, rześkie powietrze. Przesypiam jednak błogosławione osiem godzin., chociaż to często jest rozłożone na raty. Nieznajome samochody na parkingu. Sąsiedzi jednak tuż przed nastaniem nocy zdążyli powrócić. A ja odkryłem VOD - portal z odcinkami poszczególnych seriali. I zaraz poleci Korona Królów. Nad ranem w moim miasteczku będzie mgiełka, dziś z papierosem w ręku miałem okazję ją obserwować z balkonu. Dobrej Nocy i Dobrego Dnia Istoty Nocy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...