Odgłosy nocy z 22-go sierpnia 2018 roku

Kiedy piszę te słowa,. zachodzi Księżyc w znaku Koziorożca, wschodzi zaś znów gwiazdozbiór Raka. Przespałem zachód słońca. Snów już nie pamiętam. Pospiesznie zjadłem śniadanie i wypiłem pierwszą kawę. Otworzyłem okno - mamy piękną gwiaździstą noc. Dziś zakupy i biblioteka. Temperatura ma nie przekroczyć dwudziestu pięciu stopni Celsjusza, burze przepowiadacze pogody zapowiadają dopiero na piątek. Pospiesznie wziąłem ciepły prysznic. Gwiazdozbiór Wielkiej Niedźwiedzicy nieco się obniżył. Idzie jesień i to mnie cieszy. Lubię obserwować jej nadchodzące znak: jarzębina pod blokiem już żółknie. Dziś mamy Międzynarodowy dzień Aniołów Stróżów. Gdzieniegdzie widać lampki szabasowe - tak nazywam lampki zmierzchowe. Do rana już nie zmrużę oka, ale te bite osiem godzin przesypiam. Słucham po cichutku Loreeny McKennitt . "All souls night" - Noc Wszystkich Dusz. Wyściubiam nos przez okno - czuć wilgotną ziemię i zapach węgierek. Czytam "Szamana miejskiego" - to już jest Huna. Nie mogę mieszkać na wsi, przynajmniej na razie, więc śladów wiejskości szukam w swoim miasteczku. Dobrego dnia i dobrej nocy, Istoty Nocy.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...