Odgłosy nocy z 31 go sierpnia na 1 wrzesnia 2018 roku.

Okiennice na oścież otwarte. Mamy piękne gwiaździste niebo.. Słucham hymnów anglikańskich. Kawa z mlekiem - bardzo rozwodniona. W tradycji żydowskiej rozpoczął się szabas. Miałem z rana bieganinę, jutro spokojniej chociaż czeka mnie sprzątanie. Mleko ledwo toleruję, jednak lubię je dodawać do herbaty czy kawy. Przede mną melisa. Dziś sugerując się kalendarzem księżycowym wypiłem sporo rumianku. I zachód słońca przespałem. Martwię się o kuzyna Waldemara - znów jest na chirurgii. Za chwilę będzie wschodzić księżyc w znaku Byka. Wiatr wieje od południa, jutro ma być silniejszy, pewnie halny. I jaki mieć tu stosunek do przepowiadaczy pogody ? Niemniej, noc jest piękna i piękna jej do końca opisać się nie da.. Poraża swoim chłodem, poraża swoją tajemnicą. Juz północ, a ja oglądam stare polskie produkcje. Dobrej Nocy Istoty Nocy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...