Noc Szabasowa z 12 na 13 Lipca 2019 Roku.

Miesiączek pięknie świeci. Istoty Nocy już w swoich domach. Moje Miasteczko uzdrowiskiem będzie. Niebawem dojdzie do mistycznej koniunkcji Jowisza i Neptuna. Lampka Szabasowa daleko już pod horyzontem. Każdy z Nas ma potężnego Anioła Stróża. Tabletki każdy pozażywał. Niebo się przejaśnia. Modlitwy Nasze wznoszą się do Niebios. Szeol daleko pod stopami. Każdy zaobrączkowany. Dym z papierosa elektronicznego miesza się z herbatą miętową. Jako żem spod znaku ziemistego Byka, uwielbiam wszystko, co związane z Ziemią, z Gają. Pamiętam 1994 rok - jak zasadziłem w oknie cytrynę. Już nie pamiętam, co się z nią stało. Wielkie Oczekiwanie wciąż trwa. Miesiączek pięknie świeci. Drogi co niektórych nie mogą się krzyżować. Każdy ma inną czasoprzestrzeń i inne sny. Słucham się Starszych, ale Ja sam mam potężnego Anioła Stróża. Przechowuję cenną pamiątkę rodzinną - sygnet srebrny - żółwik. Symbol Płaskiej Ziemi. Niedługo zasnę. Z okien mojego stryszku mam bardzo dobrą widzialność. Zaraz mnie zetnie. Dzień był zwariowany. Ale Noc już nastała a z Nią wiekuisty Szabas. Z okien pokoju mojej mamy widać Szpital Powiatowy. Kiedyś był tu Urząd Powiatowy. Teraz na czwartym piętrze mieści się tam hospicjum. Tematy onkologiczne są mi bardzo bliskie. Pomaga wiara, silna wiara. Silna wiara leczy. Silna wiara Nas prowadzi. Modlitwy Nasze są wysłuchiwane. Każdy się budzi z innego snu. My, tutaj, w Kraju Lessów, czekamy na życiodajne deszcze. mają nadejść w Sobotę i w Niedzielę. Każdy z Niebiosami ma inny traktat. Uwielbiam prozę poetycką Brunona Schulza. Nigdy więcej Holokaustu. Nigdy więcej liczenia kości. Każdy z Nas jest oryginalny i niezastąpiony. Tydzień temu urządziłem sobie nocną wędrówkę po swym Mieście. Każde Miasto żyje innym życiem. Dobrej Nocy, Istoty Wiary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...