I Noc nastała.

Podwójną eklipsę dziś widziałem.
Zapowiedzi Nocy.
Lampki Szabasowe już pozaświecane.
Anioły Stróże po Świecie chodzą.
Tabletki szczęścia pozażywane.
Zęby nasze ostre jak kły.
Miesiączek nad blokiem widziałem.
Czekam na jego wzejście w znak tajemniczego Skorpiona.
I dziś podróż mnie czeka. 
Miesiączek rozprasza chmury.
Dusze do raj bramu prowadzi.
Nekrologów nie czytam, lecz modlę się za Umarłych.
Czekam na wybicie Północy.
Kiedy to żelazkowate kształty wzbijają się do góry.
Dziś słoneczko mocno mnie opaliło.
Nowy dzień, nowe nadzieje.
Nie ma żartów z Boga na tym świecie.
Podziemna Armia wciąż kursuje.
Dziś mnóstwo gołębi widziałem.
Zakrzywienia czasoprzestrzeni na naszą korzyść.
Z Aniołami rozmawiam.
Wiara, Nadzieja, Miłość wyprowadziły mnie z Egiptu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...