Koty - krótki wpis.

Koty. Uwielbiam Koty. Moja Tup - Tusica miałaby 20 lat. Zmarła uśpiona w 2015 roku. Pamiętam sen z zeszłego roku. Nadranny. Poprzemysłowa ulica mojego Miasta i Księżyc w pełni, oraz rydwan anielski z Tup - Tusiem na tle tegoż Miesiączka. Zwierzęta mają duszę. Nie zapominajmy o tym. Dlatego nie zostałem ani lekarzem, ani weterynarzem. Noc się kończy, noc się zaczyna. Kawy stygną, papieros mentolowy miesza się z dymem elektronicznego papierosa. Anioł Stróż mnie klepie po ramieniu. Dobrej Nocy - Istoty Nocy :)

2 komentarze:

  1. Ja też :)
    Pamiętam serial: "Siedem życzeń" i Rademenesa…
    Koty są magiczne, zwłaszcza czarne...

    Pozdrawiam wieczorno-nocnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również Lutanko wieczorno - nocnie :)

      Usuń

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...