Czekając na Noc - i Lipcową Pełnię Księżyca.

Najważniejsze telefony wykonane. Dzień był bardzo pracowity. Jako solarny Byk mający środek Nieba w wodnistym Raku, upały mnie dobijają. Czekam na wschód Miesiączka. Widziałem podwójną eklipsę nad Lasem, gdzie pochowano rozstrzelanych Przodków. Księżyc zwycięża nad Lampką Szabasową. Z głośników leci Blanche - City Lights. Kocham prozę poetycką Brunona Schulza. To on mnie rozkochał w magicznym 2000 roku w Niebie, rozgwieżdżonym Niebie. Ale ja - w duszy wieśniaczek prostaczek, nie mogę opuścić miejskich świateł. Nad Miastem przecinają się nadal smugi samolotów. Kawa przygotowana do obserwacji, jak wspomniałem - jako Byk ze szczytem Nieba w Medium Coeli - upał mnie dobija, dlatego nie podróżuję do ciepłych krajów. Nie trzeba daleko wyjeżdżać, by poczuć się jak w Toskanii czy Egipcie. Każdy na Płaskiej Ziemi ma swojego Anioła Stróża. Mojemu na imię Marek. To archanioł, spotkaliśmy się w 2011 roku. Po ziemi wędrują anioły, wiedźmy, wilkołaki, antychrysty, diabełki i - jak wspomniałem - anioły - archanioły. Przed wylądowaniem na psychosomatyce przespałem trzy dni i trzy Noce - dlatego też mój Anioł Stróż Marek mnie bardzo dobrze strzeże, mnie i mojego osiedla. Przełomowy był dla mnie dwutysięczny siedemnasty rok, kiedy to modląc się w chłodną lipcową noc o rozeznanie, patrzyłem swoimi krótkowzrocznymi oczyma na niebo północne. Nad Polską miesza się powietrze zwrotnikowe z powietrzem polarnym. Na Płaskiej Ziemi modlitwy są wysłuchiwane. Wiara Cuda Czyni. Pamiętam nabożeństwo z grudnia 2017 roku, w parafii z której pochodzi moja Mama - widziałem pana z protezami w których wyglądał jak wilkołak. Widziałem też diabełki. "Uważaj na tego, który niesie Krzyż - Christo Phoros. A ja miałem niegdyś nick internetowy Noktoferian - Noc Niosący. Jestem pasjonatem stanów pogranicznych. Zajmowałem się Huną, treningiem autogennym. Przeszedłem 55 sesji terapii psycho dynamicznej w latach 2011-2012, która została domknieta przez Anioła. Pasjonuje mnie psychosomatyka, genogramy i drzewa genealogiczne. czekam z utęsknieniem na Księżyc. Bo My, Istoty Nocy, pochowani wielokrotnie za życia - mieszkamy na Księżycu, w czasie gdy inni mają układ słoneczny. My, mamy Płaską Ziemię. Jutro Pełnia. Dla nas wielkie święto.  Życzę Wam, Drodzy Czytelnicy, aby ta Pełnia była wspaniała i bezpieczna, spędzona w gronie bliskich. A pochwalę się Wam, że ruszam prawdopodobnie od września ze swoją nową działalnością - analizami astrologicznymi. Dobrej Wiecznej Nocy. Lampki Szabasowe i Księżyc nas prowadzą do Raju Bram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...