Refleksje z ostatnich dni. 11/12 XII 2019

Pracowite dni miałem. Sprzątanie, gotowanie, spacery nocne i dzienne. Taki jestem dumny z Olgi Tokarczuk. Powtarzam się, ale korespondowałem z Noblistką w 2008 roku bodajże. Zalecała wydanie Wielkiego Oczekiwania w wydawnictwie W.A.B., które - wydało Jej pierwszą książkę. Same Aniołki na drodze napotykam. Sama wyprawa do biblioteki ze rogiem jest wspaniałą przygodą. Idą Święta - Czas nadejścia Pana - i nie zapominajmy o Potrzebujących. Bo idą mrozy. Ekliptyczne Słońce widzę i ekliptyczny Miesiączek. Posługuję się kalendarzem Juliańskim. "Kto wie, czy za rogiem nie stoją Aniołkowie". Chciałoby się rzecz - czasem Diabełki. na Płaskiej Ziemi mieszkam. Przeciążony ostatnio jestem. Jak mawiała Boska Karolina - niech Pan nie zapomina o relaksie. Kawy są, sypane, rozpuszczalne i zbożowe. Są elektroniczne Anioły Stróże. Są melisy i mięty. Zero alkoholu do końca życia. Nawet bigos Świąteczny nie doprawiam alkoholem. Łączymy się na falach radiowych. Płaską Ziemię odkryłem w 2017 roku - przypadkiem. Właśnie nad moim mieszkaniem prywatny czarter przeleciał z Ostrawy w stronę Moskwy. Każdy ma inny Traktat z Niebem. Wędrujemy sobie po tej Płaskiej Ziemi wzmacniani swymi Aniołami Stróżami. Bardzo ważne są modlitwy za Zmarłych. Tak, ja wierzę. W nieświadomość zbiorową Junga. To tyle w temacie. Tyle moich wypocin. Nie mogę się doczekać Wieczoru Noblowskiego. Aha, właśnie zachodzi Miesiączek nad pobliskim Lasem.

6 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio pracowicie z szyciem :) również jestem dumna z Pani Olgi :) zasłużyła naprawdę, zazdroszczę tej korespondencji:). Chcesz wydać książkę?
    Wszystkiego dobrego życzę na ten przedświąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Wieczór!
    Genialna Pani Olga Tokarczuk, aż serce rośnie...
    Jarku, znać Noblistkę to się dopiero nazywa szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsparcie pani Olgi Tokarczuk dla Twojej książki i każdy kontakt z nią jest na wagę złota.
    Chylę głowę przed panią Tokarczuk. Jest wielka. Jest już rano, a ja wciąż nie mogę się pozbierać po jej wczorajszym Wykładzie Noblowskim w Sztokholmie.

    OdpowiedzUsuń

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...