Eklipsa z 18 na 19 Maja 2019 roku.

Przed zachodem Lampki Szabasowej zobaczyłem Eklipsę nad lasem nad widnokręgiem. Wtedy, gdy wschodzi Księżyc. Już za chwilę Pełnia. Na mojej Lampce.Co mi przyniesie? Sam nie wiem. Moje okulary przeciwsłoneczne nałożone na normalne widzą więcej.Czekam na Księżyc.Czekam na wielki telewizyjny koncert.My, Ludzie Wiary, kierujemy się tylko Gwiazdami. Noc Zmartwychwstania. Noc Wielkiego Oczekiwania.  Noc czarnoksięska. A jutro obchodzę swe trzydzieste siódme urodziny, punkt 15.20. Płaska Ziemia rządzi się swoimi Prawami. "Ale istnieje Inny Świat", słyszałem o nim dawno. Słonko już pod widnokręgiem. Dobrej Nocy Samuel życzy :)

2 komentarze:

  1. A zatem wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin Jarku, spełniającej marzenia pełni :)

    P.S
    Ciekawi mnie kim jest Samuel, uchylisz rąbka tajemnicy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Lutano, Samuel to moje pseudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dobra wiadomość dla Czytelników Danieli ;-) .

  źródło zdjęcia:-> Redro.PL   Czas biegnie nieubłaganie. Pisanie od roku 2000 "Wielkiego Oczekiwania" powoli dobiega końca. W...